Tohle všechno jsem psal sám,takže je možný,že se sem tam objeví nějaká ta chybička.Tak mi ji prosím promiňte.
JAK JEZDIT MOTOKROS
Základní ovládání motorky:
Správný a jistý ovládání mašiny je v motokrosu klíčem k úspěchu.Už od prvních chvil je nutný zažít si ty správný návyky,protože jak jednou dostanete do hlavy něco špatnýho,budete se toho hrozně špatně zbavovat.
Myslete na to hlavně ve chvílích,kdy na motorku posadíte prcka.Ze začátku je dobrý najít si volný prostranství(nejvhodnější je podle nás louka nebo pole),postavit z gum nebo kuželů pár zatáček a trénovat jejich projíždění.Sice se to zdá jako banalita,ale v dalším ježdění Vám to hrozně pomůže.Nezkoušejte hned vyrazit na motokrosovou trať,protože to bude marnej boj a nenaučíte se nic!Základním jezdeckým postojem je jízda ve stupačkách Ruce i nohy by měly být mírně pokrčené.Důležitým prvkem je správná koordinace pohybů při brzdění a řazení rychlostí.Při nájezdu do zatáčky se přesuneme ze stupaček do sedu na úpatí sedla a zároveň vystrčíme vnitřní nohu.Ta funguje jako pojistka proti případnému pádu,ale jenom jako pojistka!!Nikdy se o ni v zatáčce neopíráme.Při dojezdu do zatáčky brzdíme současně přední i zadní brzdou a přeřadíme na nižší kvalt.Zatáčku projíždíme jenom s minimálním plynem,ale naučte se se ten plyn lehce přidat hned po po dobrždění.Minimalizujete tak možnost pádu na přední kolo,protože motorka bude pořád v tahu! Na výjezdu rovnáme motorku,přecházíme zpátky do stupaček řadíme kvalty nahoru.Naučte se pořádně tyhle základní postoje,protože z nich budetevycházet při dalším náročnějším ježdění.
Zatáčky:
Právě kvůli tomuhle se na motorce jezdí,takže je jasný,že to budete chtít umět co nejlíp.
Jistý průjezd zatáčkou je podmíněný celou řadou věcí,který je nutný zvládnout a který do sebe musejí vzájemně zapadat.Zatáčky se dělí na tři základní druhy-tobogan,s kolejí a bez koleje.Pro správný projetí zatáčky je hrozně důležitý nájezd.Motorku musíte bezpečně zpomalit z plné rychlosti hlavě použitím přední brzdy.Je dobrý i lehce přibržďovat zadní brzdou,protože to motoku zklidní.ALE POZOR-na zadek nedupejte, jinak Vám motorka chcípne!!Těsně před zatáčkou si dejte nižší kvalt a soustřeďtě se na místo zatočení.Ve stupačkách najedeme do koleje,sedneme si na úpatí sedla a lehce brnkneme o spojku(aby se motor lépe vytočil),vystrčíme vnitřní nohu(ale jenom jako pojistku,neopíráme se o ni!!) a současně nakloníme motorku.V téhle fázi musíme zůstat v celém průběho zatáčky.Pokud budete mít malou průjezdovou rychlost,motorka bude mít tendenci zavírat řídítka a padat do zatáčky.Na výjezdu rovnáme motoku,snažíme se mít ji opřenou o kolej a při plném plynu pokračujeme dál.
Komentáře
Přehled komentářů
Pression arterielle est comment calleux votre sang pousse contre les parois de vos arteres lorsque votre coeur determination pompe le sang. Arteres sont les tubes qui transportent prendre offre sang loin de votre coeur. Chaque culture votre coeur bat, il pompe le sang tout au long vos arteres a la vacances de votre corps.
https://www.cialispascherfr24.com/tadalafil-generique-maroc/
Measuring Blood Weight
(AHoilminoVor, 28. 7. 2018 10:34)
Pression arterielle est comment calleux votre sang pousse contre les parois de vos arteres lorsque votre coeur sentiment pompe le sang. Arteres sont les tubes qui transportent prendre offre sang loin de votre coeur. Chaque set votre determination bat, il pompe le sang par de vos arteres a la reste de votre corps.
https://www.cialispascherfr24.com/cialis-gratis/
Violent blood pressure
(ANesinhettem, 8. 10. 2018 5:09)